FAQ
Rejestracja i logowanie
Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Nie, nie ma konieczności rejestracji. Zamówienie można złożyć na dwa sposoby:
– zarejestrować się,
– złożyć zamówienie w opcji „ZAMÓW BEZ REJESTRACJI”.
Rejestracja polega na założeniu swojego konta w sklepie internetowym:
– należy podać swoje dane,
– wprowadzić hasło.
Jeżeli Klient posiada już konto, powinien skorzystać z opcji logowania. Proces rejestracji tworzy dane personalne użytkownika oraz zachowuje hasło. „ZAMÓW BEZ REJESTRACJI”- wprowadzone dane nie zostają tu zachowane. Przy każdorazowym składaniu zamówień należy wprowadzać wszystkie dane jeszcze raz.
Zapomniałem hasła - co zrobić?
Przejdź na zakładkę ,,Zaloguj się” i kliknij w „Nie pamiętam loginu i hasła”.
Po podaniu adresu e-mail, na który założone jest konto, wciśnij ,,Przypomnij hasło” wówczas zostanie wysłane do Ciebie nowe hasło do konta. Będziesz mógł je ponownie zmienić po zalogowaniu.
Zamówienia
Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?
Wystarczy przejść na stronę produktu, dodać przedmiot do koszyka, wypełnić dane oraz dokonać płatności. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
Kiedy otrzymam zamówienie/ Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Płatności
Ile wynoszą koszty wysyłki?
Koszty dostawy znajdziesz tutaj.
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
W naszym sklepie wyróżniamy poniższe formy płatności:
– przedpłata – przelew tradycyjny
– przedpłata – płatność kartą (Przelewy24)
– przedpłata – przelew online (Przelewy24)
– pobranie
Jakie dane wpisać w przelewie?
Numer konta:
Bank Millennium 77 1160 2202 0000 4812 4102 0013
Adres:
SKY&SAND MARIA SMOLEŃSKA, 87-100 Toruń, ul. Bolesława Chrobrego 91
W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia.
Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?
Wystarczy zaznaczyć opcję „Faktura VAT” w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.
Odrzucono moją płatność, co zrobić?
Jeżeli nie udało Ci się opłacić zamówienia, możesz złożyć je ponownie. Wcześniejsze zamówienie zostanie przez nas anulowane. W razie pytań skontaktuj się z nami!
Realizacja zamówienia/Dostawa
Pomimo zamówienia nie otrzymałem towaru?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia.
Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.
Czy istnieje możliwość darmowej przesyłki?
Istnieją okresowe promocje oferujące darmową przesyłkę. W celu uzyskania darmowej wysyłki zamówienie powinno spełniać następujące warunki:
– Koszt zamówionego towaru: min. 300 zł brutto
– Wysyłka 1 paczki towaru do 31,5 kg
– Płatność przelewem – przedpłata
Przy większych zamówieniach prosimy o indywidualny kontakt w tej sprawie.
Jak dotrze do mnie zamówiony towar?
Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu. Nasze przesyłki wysyłamy za pomocą kuriera:
– InPost Paczkomaty
– InPost Kurier
– DPD
Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych. Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej. W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki. Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.
Jak szybko otrzymam moje zamówienie?
wszystkie zamówienia złożone do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia. Natomiast zamówienia złożone w weekend wysyłane są w poniedziałek.
Dostępność towaru
Produkt się wyczerpał / Nie znalazłem/-am produktu, który mnie interesuje.
W obu przypadkach prosimy o kontakt:
– mailowy info@auralove.pl
– telefoniczny 608 436 800
Możliwe, że jego niedostępność w naszym sklepie jest tylko chwilowa.
Reklamacje i zwroty
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej przez email. Powyższa informacja nie narusza prawa konsumenta i przedsiębiorcy na prawach konsumenta do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w zakładce Reklamacje i zwroty.
W jaki sposób można zwrócić zamówienie bez podania przyczyny?
Od dnia otrzymania przesyłki masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot zakupionego towaru.
Wypełnij formularz zwrotu i dokonaj zwrotu na adres: SKY&SAND MARIA SMOLEŃSKA, ul. B. Chrobrego 91, 87-100 Toruń
Zgodnie z naszym regulaminem koszt zwrotu towaru pokrywa klient. Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności nastąpi maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania produktów (zazwyczaj trwa to 2-3 dni). Zwrot nastąpi na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Szczegółowe informacje znajdują się na podstronie Reklamacje i zwroty.
Jak mogę zareklamować zakupiony produkt?
Każdy konsument ma również prawo do reklamacji produktu, jeśli ten okazał się wadliwy bądź niezgodny z umową sprzedaży. Jako producent i sprzedawca ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady produktu. Obowiązuje ona, jeśli wada produktu ujawni się do 2 lat od jego zakupu i wydania. Reklamację można złożyć również na podstawie gwarancji udzielanej na konkretne produkty.
Produkt, który jest wadliwy może podlegać wymianie. Można również wnieść o zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji produktów znajdują się w Regulaminie sklepu.
Jak dbać o swoją bransoletkę Aura Love?
Nasza biżuteria jest ręcznie robiona na Bali przy użyciu techniki makramy, pozłacanych koralików, wysokiej jakości metalicznej przędzy ze srebra oraz kamieni półszlachetnych. Każdy egzemplarz jest unikatowy – kształt, wzór i rozmiar koralików mogą się nieznacznie różnić. Odpowiednia pielęgnacja pomoże zachować piękno Twojej biżuterii na dłużej. Oto kilka wskazówek, jak dbać o swoje bransoletki:
Bransoletkę Aura Love możesz nosić w wodzie, jednak po każdej aktywności w wodzie dokładnie ją osusz. Zdejmuj biżuterię przed intensywnym wysiłkiem fizycznym, aby uniknąć zarysowania lub uszkodzenia kamieni. Chroń bransoletki przed działaniem silnych chemikaliów lub olejów – mogą one powodować osadzanie się nieczystości i przebarwienia między koralikami i kamieniami. Aby przywrócić blask kamieniom i koralikom, delikatnie przetrzyj je miękką ściereczką. Po kąpieli w morzu spłucz bransoletkę czystą wodą.
Jak czyścić biżuterię Aura Love?
Od czasu do czasu czyść kamienie półszlachetne czystą, miękką, wilgotną ściereczką oraz łagodnym mydłem z letnią wodą. Delikatnie przetrzyj biżuterię miękką, wilgotną ściereczką z dodatkiem łagodnego mydła, następnie spłucz letnią wodą i osusz miękką szmatką. Do czyszczenia kamieni używaj wilgotnej ściereczki, chusteczek lub ręczników papierowych – unikaj tarcia, które mogłoby je zarysować.