Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 300 PLN

FAQ

Rejestracja i logowanie

Nie, nie ma konieczności rejestracji. Zamówienie można złożyć na dwa sposoby:
– zarejestrować się,
– złożyć zamówienie w opcji „ZAMÓW BEZ REJESTRACJI”.

Rejestracja polega na założeniu swojego konta w sklepie internetowym:
– należy podać swoje dane,
– wprowadzić hasło.

Jeżeli Klient posiada już konto, powinien skorzystać z opcji logowania. Proces rejestracji tworzy dane personalne użytkownika oraz zachowuje hasło. „ZAMÓW BEZ REJESTRACJI”- wprowadzone dane nie zostają tu zachowane. Przy każdorazowym składaniu zamówień należy wprowadzać wszystkie dane jeszcze raz.

Przejdź na zakładkę ,,Zaloguj się” i kliknij w „Nie pamiętam loginu i hasła”.

Po podaniu adresu e-mail, na który założone jest konto, wciśnij ,,Przypomnij hasło” wówczas zostanie wysłane do Ciebie nowe hasło do konta. Będziesz mógł je ponownie zmienić po zalogowaniu.

Zamówienia

Wystarczy przejść na stronę produktu, dodać przedmiot do koszyka, wypełnić dane oraz dokonać płatności. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Płatności

Koszty dostawy znajdziesz tutaj.

W naszym sklepie wyróżniamy poniższe formy płatności:
– przedpłata – przelew tradycyjny
– przedpłata – płatność kartą (Przelewy24)
– przedpłata – przelew online (Przelewy24)
– pobranie

Numer konta:
Bank Millennium 77 1160 2202 0000 4812 4102 0013
Adres:
SKY&SAND MARIA SMOLEŃSKA, 87-100 Toruń, ul. Bolesława Chrobrego 91

W tytule prosimy o wpisanie numeru zamówienia.

Wystarczy zaznaczyć opcję „Faktura VAT” w formularzu zamówienia oraz wpisać do niego niezbędne dane.

Jeżeli nie udało Ci się opłacić zamówienia, możesz złożyć je ponownie. Wcześniejsze zamówienie zostanie przez nas anulowane. W razie pytań skontaktuj się z nami!

Realizacja zamówienia/Dostawa

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu Państwa zamówienia, który wysyłamy na bieżąco drogą mailową na Państwa adres podany podczas składania zamówienia. 

Jeśli status jest „zrealizowano” proszę sprawdzić status wysyłki w oparciu o przesłane powiadomienie z firmy logistycznej. W przypadku wątpliwości oczywiście pozostajemy do dyspozycji na każdym etapie Państwa zamówienia.

Istnieją okresowe promocje oferujące darmową przesyłkę. W celu uzyskania darmowej wysyłki zamówienie powinno spełniać następujące warunki: 
– Koszt zamówionego towaru: min. 300 zł brutto
– Wysyłka 1 paczki towaru do 31,5 kg
– Płatność przelewem – przedpłata

Przy większych zamówieniach prosimy o indywidualny kontakt w tej sprawie. 

Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu. Nasze przesyłki wysyłamy za pomocą kuriera:
– InPost Paczkomaty
– InPost Kurier
– DPD

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych. Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej. W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki. Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych. 

wszystkie zamówienia złożone do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia. Natomiast zamówienia złożone w weekend wysyłane są w poniedziałek.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas numer przesyłki. Przebieg dostawy Twojej przesyłki możesz sprawdzić na dedykowanej stronie przewoźnika:

Dostępność towaru

W obu przypadkach prosimy o kontakt:
– mailowy info@auralove.pl
– telefoniczny 608 436 800

Możliwe, że jego niedostępność w naszym sklepie jest tylko chwilowa.

Reklamacje i zwroty

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej przez email. Powyższa informacja nie narusza prawa konsumenta i przedsiębiorcy na prawach konsumenta do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni. 

Tak, szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w zakładce Reklamacje i zwroty.

Od dnia otrzymania przesyłki masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot zakupionego towaru. 

Wypełnij formularz zwrotu i dokonaj zwrotu na adres: SKY&SAND MARIA SMOLEŃSKA, ul. B. Chrobrego 91, 87-100 Toruń

Zgodnie z naszym regulaminem koszt zwrotu towaru pokrywa klient. Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności nastąpi maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania produktów (zazwyczaj trwa to 2-3 dni). Zwrot nastąpi na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Szczegółowe informacje znajdują się na podstronie Reklamacje i zwroty.

Każdy konsument ma również prawo do reklamacji produktu, jeśli ten okazał się wadliwy bądź niezgodny z umową sprzedaży. Jako producent i sprzedawca ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady produktu. Obowiązuje ona, jeśli wada produktu ujawni się do 2 lat od jego zakupu i wydania. Reklamację można złożyć również na podstawie gwarancji udzielanej na konkretne produkty.

Produkt, który jest wadliwy może podlegać wymianie. Można również wnieść o zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny produktu.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji produktów znajdują się w Regulaminie sklepu.

Nasza biżuteria jest ręcznie robiona na Bali przy użyciu techniki makramy, pozłacanych koralików, wysokiej jakości metalicznej przędzy ze srebra oraz kamieni półszlachetnych. Każdy egzemplarz jest unikatowy – kształt, wzór i rozmiar koralików mogą się nieznacznie różnić. Odpowiednia pielęgnacja pomoże zachować piękno Twojej biżuterii na dłużej. Oto kilka wskazówek, jak dbać o swoje bransoletki:

Bransoletkę Aura Love możesz nosić w wodzie, jednak po każdej aktywności w wodzie dokładnie ją osusz. Zdejmuj biżuterię przed intensywnym wysiłkiem fizycznym, aby uniknąć zarysowania lub uszkodzenia kamieni. Chroń bransoletki przed działaniem silnych chemikaliów lub olejów – mogą one powodować osadzanie się nieczystości i przebarwienia między koralikami i kamieniami. Aby przywrócić blask kamieniom i koralikom, delikatnie przetrzyj je miękką ściereczką. Po kąpieli w morzu spłucz bransoletkę czystą wodą.

Od czasu do czasu czyść kamienie półszlachetne czystą, miękką, wilgotną ściereczką oraz łagodnym mydłem z letnią wodą. Delikatnie przetrzyj biżuterię miękką, wilgotną ściereczką z dodatkiem łagodnego mydła, następnie spłucz letnią wodą i osusz miękką szmatką. Do czyszczenia kamieni używaj wilgotnej ściereczki, chusteczek lub ręczników papierowych – unikaj tarcia, które mogłoby je zarysować.